Lördag

Tiden springer iväg som vanligt men idag är det iaf Lördag och jag jobbar :)
Det var ju ett tag sen jag skrev nu men vi har ju hållt på o flyttat så jag har varken haft tid lust eller ork att ängna särskilt mycket tid åt datorn.. Vi börjar få ordning i våran lägenhet nu :) Nästan allt är uppackat men det får ta lite tid när man jobbar så mycket som man gör :p 6 dagar den här veckan :/ Men snart är den slut och nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar :) Danne är ledig hela nästa vecka för han ska åka och jaga så min snälla syster ska komma och sova hos mig då :P Slipper ja sitta själv + att hon får närmare till skolan :P Men danne kommer hem på tisdag så på onsdag ska vi åka en sväng till Ikea de ser jag verkligen fram emot :D nu när vi har flyttat in så man köpa lite grejer som fattas :) Och jag måste säga att vi trivs jätte bra i våran lägenhet och grannarna verkar jätte trevliga :) skönt att bo i en trapp där det inte bor så många :) Och nästa månad flyttar ju Elin och Matte in i lägenheten under oss :)

Det var lite uppdatering iaf :) nu ska vi strax åka bort till mina föräldrar och äta lite innan jag börjar jobba igen.. See you later.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0