Pepparkakor





Nu har vi inahandlat årets första pepparkaksburk :) Så nu ska ja börja mitt pepparkaks ätande ;) Hihi ne då så mycket pepparkakor brukar ja nog inte äta.. kanske skulle räkna hur många burkar det blir innan jul för skoj skull. Det här är nr 1 i alla fall. :)
Tyvär så märkte jag igår att jag inte kan äta pepparkakor som jag brukar :( Jag älskar att hälla upp ett stort glas med mjölk och sedan doppa dom i mjölken så blir dom så perfekt mjuka och goda :) Men jag har blivit allergisk mot mjölk :( Så det går inte längre.. Jag har märkt en längre tid att jag inte kan dricka ett glas med mjölk för jag får jätte ont i magen så att jag knappt kan röra mig. Ibland kan jag inte ens äta potatismos eller stuvade makaroner som det är mjölk i.. Men jag tänkte att det kan ju inte vara så farligt att bara doppa pepparkakorna men det gick inte :(

För att skriva om nånting annat så vet jag att jag är jätte dålig på att lägga upp bilder men det har vatt mycket med flytten och så, men nu har jag hittat min kamera sladd till datorn så jag ska försöka att se till att ta några bilder nu fram över :)

Igår hade tapeterna kommit som vi hade beställt och vi köpte golv till sovrummet så idag ska vi börja plocka ut allt därifrån så att vi kan börja :) Jag tror att det blir kanon fint. Om nån vill se så kan jag försöka att komma ihåg att ta före och efter bilder.

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0