Härliga September

Jag älskar verkligen dom här sköna September dagarna som är nu när solen skiner :) bättre än Maj och Juni tror jag.. det är så kalla vindar på våren :S

Igår var Dannes mamma och lillasyster hos oss för att fira mig. mycket trevligt :)

Usch ja är så seg nu jag har vatt ledig för mycket den senaste veckan sen i torsdags förra veckan har jag jobbat 2 dagar måndag 16-20.30 och tisdag 7-13 :P Ja klagar iofs inte den veckan är skön men när man inte har nått speciellt att göra så blir man ju helt förslappad.. Så de skadar nog inte att jobba i 3 dagar nu  :)

Haha ja är så seg så jag vet inte ens vad jag ska skriva om :P
Ser fram emot i morgon iaf :)

Ne nu ska jag gå och laga lite mat innan jag ska cykla iväg till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0