Skönt

Det verkar som att det börjar lösa sig riktigt bra med lägenheten och allt, det har hört av sig ganska många som har velat titta på våran lägenhet, så i måndags kom en och tittade och i igår var en till och tittade och hon var verkligen intresserad och det bästa av allt är att hon kan flytta in när som hellst, så vi bestämde ganska snabbt att hon ska få köpa lägenheten vi har ju inte så mycket tid på oss så vi bryr oss inte om att ta hit flera som ska titta, vi hade inte bestämt med nån mer, det var 2 som drog sig ur samma dag dom skulle komma och 1 som ringde igår kväll när vi precis hade bestämt med den här tjejen. Vi har ju inte skrivit några papper eller så än så helt 100 kan man ju inte vara, men hon verkade seriös och några år äldre än oss så jag hoppas att de inte ska vara några problem :) Så nu kommer vi slippa dubbla hyror de känns skönt :)

För övrigt så är det att packa som gäller jag försöker packa så mycket som möjligt dom dagarna jag är ledig när danne inte e hemma :P De är skönast så :P
I helgen har vi pratat om att kanske åka och titta lite på möbler :)
Nästa helg kommer mina föräldrar och ska fira mig för helgen efter när jag fyller år så jobbar jag hela helgen och sen är det bara 1 helg kvar innan vi flyttar.. Det går fort nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0