Torsdag

Idag är det visst torsdag sägs det :p Jag har jobbat till kl 12.30 och nu är jag ledig tills på måndag kl 16 :) sånna helger gillar jag.. I helgen har jag tänkt att ta det lungt och packa, min familj kommer hem till oss i morrn för att fira mig så jag får komma på nått gott som jag ska bjuda dom på :P Ikväll skulle vi behöva åka hem till svärmor för att se om hon har tagit hem lite fler flyttkartonger det börjar ju faktiskt närma sig nu :)
Jag längtar verkligen jag tror att det kommer bli kanon bra i nya lägenheten :) och igår fick jag reda på att det är helt klart att Elin och Matte ska flytta in i lägenheten under oss det tycker jag är kul :)
Jag tycker att det ska bli skönt att flytta ifrån den här lägenhetn och den här trappen..

Igår blev jag seriöst livrädd... Jag hade tvättstugan från kl 8 så jag låste dörren och gick ner med tvätten, satte på 2 maskiner och gick upp igen, när jag kom upp och satte i nyckeln i låset så var det öppet.. De kändes lite lustigt för jag låser alltid så ja trode inte att jag hade glömt att låsa, men det hade jag väl då tänkte jag, men när jag går in så strå det en kärring rent ut sagt i hallen och bara står där.. ja blev riktigt rädd och hon såg de på mig :P Men hon sa att dom var och skulle besiktiga lägenheten och att vi hade fått en lapp om det veckan innan, när hon sa det kom jag på det men de hade inte ja tänkt på.. Jag hatar att ha folk hemma som går och kollar minsta grej in i minsta detalj, när gubben som var med stod inne på toan frågade han om det var den enda toaletten i lägenheten.. - vad tror du hade jag lust att svara honom, i en 2:a? vart skulle den vara? ja tyckte inte om kärringen och gubben ja tyckte dom var riktigt otrevliga, han ville nästan påstå att vi hade diskmaskin också fast att vi aldrig har haft det bara för att det var utsågat eller nått för det och om man har det så måste man ha nån blandare och vad han bubblade om.. Men han fick ge sig och skylla på dom som bodde här innan, och det har ju jag inte en aning om.... Det var i alla fall skönt när dom gick och då kände ja ännu mer hur skönt det ska bli att flytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0