2010

Äntligen är det nytt år.. när julhelgen är över så är jag alltid så trött på julen så jag vill ta ner alla julsaker med en gång, men jag har fått hejda mig till nu efter nyår iaf :) Både jul och nyår har varit kanon bra och trevliga på alla sätt o vis, de tråkigaste var att jag jobbade nyårsdagen 7-16 och hade en sån grym huvudvärk hela dagen för jag inte hade sovit så mycket. Men jag har iaf inlett det nya året med att jobba 29 timmar storhelg det är inte helt fel :) och förhoppningsvis är jag ledig en hel vecka nu det ska bli jätte skönt :) Jag jobbar egentligen onsdag och torsdag men torsdag har ja tagit semester och maggan på jobbet skulle se om dom kan få in nån annan på onsdag så att jag får vara ledig då också :) vi åker till sälen på onsdag nämligen antingen när jag har slutat jobbet lr tidigt på morgonen om jag är ledig så att man kommer upp skapligt :) Mina föräldrar och syskon åkte igår det tog 10 timmar för dom att åka upp, och dom varnade till o med på radion att det var jätte mycket bilköer mellan malung och sälen, så alla ska visst dit verkar det som.. Idag ska jag bara slappa och ta de lungt och träffa emelie en sväng sen :)

Kommentarer
Postat av: MICAH<3

God morgon :D

Vad ska du göra idag då?

2010-01-04 @ 09:31:26
URL: http://micah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0