Födelsedagar?

Nu var det ett tag sen jag skrev igen och jag ska lägga upp bilder och skriva om sälen resan men just nu orkar jag inte.. Jag har ett annat bekymmer som jag kom att tänka på och det är alla dessa födelsedagar går det ens nån månag utan att nån fyller år?? Måste man fira alla som en gång har börjat att fira?? Ärligt talat är jag sjukt trött på det och tycker inte att det är ett dugg roligt att behöva komma på nått i sista sekunden jämt.. förut och egentligen tycker jag att sånt är jätte roligt, men nu var det länge sen jag kände så... Det är bara för mycket.. Jag har 6 syskon och självklart firar allihop danne har 2, men så är det pojkvänner, flickvänner, mamma, pappa, låtsas pappa, farmor, farfar ja listan blir ganska lång.. Jag har 1 vän som jag fortfarande firar fast vi köper inget till varandra längre vi hittar på nått roligt tillsammans ist och det är hur skönt som hellst, så har jag mina 2 närmaste kusiner som jag också firar..  och tänk om danne och jag får 5 barn lr nått och inte tala om alla syskonbarn........ Ahh man blir ju gråhårig :S Det hade nog varit lättare om jag var yngst av mina syskon för är dom äldre så kanske man kan sluta köpa åt dom, men nu är jag ju äldst och då kan man väl ju inte helt plötsligt komma och säga att jag firar inte dig längre... Haha vilka problem jag har, men tycker faktsikt att det är sjukt tråkigt och speciellt när det jämt är jag som får köpa alla presenter och julklappar, och danne behöver inte lyfta ett finger, men de ska bli ändring på det...

Januari: 3st
Februari: 1st
Mars: 4 st
April: 3 st
Maj: 1st
Juni:
Juli: 3st
Augusti: 2 st
September: jag
Oktober: 3st
November: 1st
December: 1st + Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0